Saturday, 5 November 2011

Hari Mendung

Sudah lama I duduk termenung diluar tingkap, masih tiada kelihatan kenderaan ibu. Dua jam I menunggu, ibu masih belum pulang lagi... sudah pasti ibu tidak akan pulang malam ini.

Ini telah menjadi kebiasaan, ibu pulang lewat malam. Puas I menunggu, sekejap lagi... pasti nek akan memanggil I menandakan tiba masa tidur. Bagi nek, I masih belum dewasa lagi tapi umur ku the menjangkau 12 tahun. Beberapa minggu lagi, I akan menjejak kaki ke sekolah menengah.



"Mir.. mir.. masa tidur.." nenek panggil



"Baik nek, sekejap mir dating..." balas I



Jam dinding telah menunjukan masa sudah 11 malam. Walaupun cuti sekolah, ibu telah memerintah I tidur awal agak memjadi kebiasaan.



Sebentar, I membasuh muka and tangan kaki I... kemudian teruslah I menghala ke bilik I untuk tidur.

Tidak lama kemudian, nek pun menutup suis bilik...

Mata I masih terbuka luas, risau ibu akan balik lewat lagi... sudah lama ibu tidak bertanyakan I.. atau memulakan berbualan dengan I.



Keadaan tidak seperti dulu, I masih ingat... 3 tahun lalu, ayah meninggal akibat kemalangan jalan raya. Ibu and Mir hampir pupus jalan... bukan kerana ibu bersikap keras and teguh... kami tidak akan menikmati hari kini.

Ibu terus menanggung perniagaan ayah... dan meneruskannya dengan tekun sekali. Kini perniagaan ayah berkembang pesat... office pun mempunyai 100 perkerja. Sejak ibu menerima kontrak Petronas, ibu sering balik rumah. Sehingga tu, nenek selalu mengunjung Mir dan menjaga Mir... makan tidur sekolah.



Tiba-tiba Mir teringat kata-kata ibu dua hari lepas, ibu berjanji akan bersama Mir pulang ke kampung pada minggu depan. Kata ibu, projek ibu hampir selesai... menunggukan kontrak baru. Maka ibu mempunyai dua minggu off.



Mir memang mengharapkan janji-janji ibu..tapi keadaan bukan semestinya benar.

Namun... Mir tetap memimpikan janji ibu...............





Sekian lama, Mir menenung jalan hadapan... masih tiada kelihatan rumah atuk.

Kata ibu, nenek pulang awal untuk bersiap sedia ketibaan ibu dan Mir.

Mir mula lesu.. akibat perjalanan pulang kampung yang jauh dan lama tu..

Kuantan memang jauh dari Kuala Lumpur.

Tapi... ibu masih tidak keletihan... masih memandu kereta Mercedes yang baru kami.

Walaupun ruangnya.. cukup luas tapi Mir sudah rasa boring.



"Bu.. bila sampai ini..?" Mir Tanya.



"Lagi satu jam... kalau Mir penat... tidur sekejap..ya" Ibu balas.



"Tak..mir tak penat.." I balas.



"Baik"



Rasa boring... I lalu mengeluarkan botol air mineral dan terus minum air mineral.

Bila Mir rasa puas... Mir pun menghulurkan botol tu kepada ibu.



"Baik Mir menyuah bu.."

"Ok"



Oleh kerana, jalan tidak begitu baik.. ibu mengarah kenderaan ke sini sana... hingga Mir tertumpah air minum ke atas badan ibu... namun ibu pun tidak berpeluang meminum air itu.



Keadaan telah menyebabkan ibu basah dibahagian bawah badan.

Tanpa Mir sedari... Mir pun mengelap bahagian basah ibu...

Sambil mengata..



"Sorry..."

"Oh... tak apa Mir, Mir boleh lapkannya..ok"



I menganguk...lalu mengelapkan bahagian basah ibu... 

Bila tangan Mir bersentuhan dengan baju kurung putih ibu... tiba-tiba Mir berasa seperti disambar kilat.

Tidak.. lama Mir pun perlahan-lahan mengelap bahagian bawah baju tu... tanpa disedari lagi.. semakin Mir mengelap ibu... makin kain kurungnya melekat pada kulit ibu.



Masa tu.. maka Mir sedari kulit ibu makin kelihatan disebabkan kebasahan air...

Bukan sahaja begitu... seluar dalam ibu juga turut kelihatan jelas...warnanya merah.

Oleh.. keinginan mengetahui tertimbul dengan serta merta.. maka Mir pun mengarahkan tangan Mir ke jurang kaki ibu.

Lalu... tangan Mir pun menuruni paha ibu dan menrabakan bahagian seluar dalam ibu.



Serta-merta ibu .. terperanjat... kemudian menjerling Mir.

Mir hampir terkejut dengan reaksi ibu...



"Bu..kenapa?" Mir tanya memang Mir tidak tahu apa yang Mir telah buat.



"Sayang... cukup tu.. baik Mir duduk..ok" ibu balas



Masih tangan Mir berletakan di bahagian tu... " Kenapa dengan tu.. Mir tak paham?"



Ibu diam...



"Kenapa ibu tak ada... uh...?" Mir tanya lagi.



"Kelak Mir akan tahu.. tak lama lagi cikgu memengah akan mengajar Mir.. cukup tu.." ibu



"Kenapa.. Mir nak tahu sekarang... baik Mir belajar dari ibu... Mir

Ibu bijak.. pasti Mir dapat tahu dahulu sebelum semua kawan Mir.."



Ibu diam... nampaknya ibu sedang memikirkan sesuatu.

Setelah beberapa minits... ibu mengangguk..



"Ok..." ibu balas



Lalu... Mir pun menerusi penjelajahan Mir... diraba bahagian seluar dalam ibu... melalui kain kurung ibu.. didapati ibu tiada batang seperti yang ada pada Mir.

Lalu.. Mir menolak jari Mir ke dalam... dapati ada lubang pada ibu.

Terus Mir menolak lagi dalam...

Kain kurung dan seluar dalam ... ditekan dengan jari Mir.



Ibu semerta... menggerakkan badan..



"Miiiiiiirrrrrrr..." ibu membisik



Lagi Mir menguatkan tekanan... gian Mir menekan... dan tekan..tekan



"Ah.. adui..adui... ah ah ah...... Miiirrr" ibu kini menjerit...

Mir kini terperanjat akibat kelakuan ibu lalu Mir ingin Mir mengeluarkan jari Mir.. tapi ibu telah merapatkan kedua-dua pahanya menyempit tangan Mir.

Sambil itu... ibu mengonggangkan bawah badannya berkali-kali... hingga menakutkan Mir.



Sebentar lagi... badan bergetar-getar......lalu ibu mengerah seperti dalam kesakitan..

Akhirnya... ibu kembali semula seperti biasa... melepaskan tangan Mir.

Tapi Mir telah terbengang... lalu tanya



"Ibu... sakit ke..kenapa bu?"



"Ibu ok.. ibu tak ada apa apa... Mir jangan risau.."



"Tapi..tadi Mir mencederakan bu...kan?"



"Bukan... nanti bu jelaskan ok.. Mir biar ibu pandu ke rumah atuk ok.." ibu balas



Mir mengangguk.





Setelah tiba di rumah atuk, nek dan atuk menghidangkan kuih untuk ibu dan Mir.

Lama ibu berbual-bual dengan nek dan atuk... beberapa jam.

Mir pula berlepak di luar rumah atuk... main-main sahaja... dengan ayam belaan atuk.



Habis setengah hari itu berlalu dengan cepat... tapi kejadian dalam kereta tu masih segar diingatan Mir.

Bila tiba malam, atuk dan nek pun berundur ke kamar masing-masing.

Mir pula akan tidur dengan ibu ... dibilik ibu semasa ibu kecil.



Biliknya kecil malahan gelap bila tiba malam kerana atuk masih guna lampu bulb... tidak seperti lampu putih yang dipakai oleh kami di bandar.

Malah... ibu pun bersalinkan pakaian Mir... seluar pajamas... seluar panjang dan baju-t.

Selepas tu, ibu pula menukarkan bajunya.



"Jangan Mir ... intai ok." Ibu beri amaran



Lalu ibu pun memusingkan badan ibu menghalakan badan belakangnya pada Mir.

Tidak lama, sehelai demi sehelai kain diatas badan ibu dituruni... maka nampaklah badan ibu yang putih bergebu tu.



Permandangan yang amat menakjubkan ini telah menyebabkan kotek Mir tegang ..naik setinggi-tingginya. Panas... Mir berasa

Tidak pernah Mir berasa begitu... seumur hidup Mir..kini..

Kini... ibu mengeluarkan colinya... lalu disertai seluar dalam.

Maka bogel... ibu dihadapan Mir.



Memang tidak dapat ditahan perasaan Mir... lalu Mir menuju ke arah ibu kemudian Mir memeluk ibu dengan kuat dari belakang.

Seperti dijangkakan ibu terperanjat... kemudian memusingkan badannya.



Masa tu, Mir hampir pengsan akibat pandangan yang ditunjukkan.

Badan memang putih... malah tetek ibu masih cantik ... serdehana licin dan putih... seperti tidak pernah dimain... dibawah pantat berambut ...tak pernah Mir membayangkan bahagian tu berbulu.



"Mir... kan bu dah kata jangan intai" ibu mengeluarkan kata-kata dengan suara yang amat marah.



Kini Mir berasa takut.. hampir-hampir Mir hendak menangis ...mata telah berair



"Tapi Mir nak tahu... Mir nak .. nak lilihat.." dengan suara yang rendah Mir balas



Muka masam ibu... mula bertukar dengan senyuman. Kemudian ibu memandang tangan Mir yang telah diletakkan di perut ibu.



"Mir mesti faham... kalau Mir ada soalan boleh tanya ibu... tapi Mir tak boleh membuat sesuatu tanpa kebenaran orang lain.. Mir faham tak?" ibu mula melepaskan tangan Mir kemudian mengambil baju tidur yang berada di kerusi lalu memakainya.



Mir mengangguk.

Lepas... ibu pun menciup pipi Mir dan mengarahkan Mir tidur.

Kejap lampu dipadam dan lama-kelamaan Mir pun mengolah kepenatan terus tidur.





Keesokan... atuk telah pergi ke gerai mamak untuk bertemu kawan-kawannya sambil berlepak situ.

Nek pula mengarahkan ibu membersihkan bilik stor gian lama tak disentuh. Nek pula hendak ke pasar... beli sayur kononnya nak masak lauk kegemaran ibu.



Maka ibu pun memanggil menolongnya.

Walaupun hati enggan menolong... tapi arahan ibu susah hendak dibantah.

Bilik stor tu memang besar malahan rumah kampung tanah luas... tapi gelap dan habuk telah tertimbul merata-rata.



Ibu kembali dengan dua kain basah... katanya nak mengelap habuk dulu.

Selama setengah jam ibu dan Mir menbersihkan habuk yang tebal tu... tapi entah mengapa kain Mir tiba-tiba terbaling ke atas baju-t putih ibu.



"Aaaaaaahhhhhhh" ibu menjerit.



Mir menuju ke arah ibu. Tanpa Mir sedari sehelai kain terlintang ke atas muka Mir. Masa tu.. ibu terkekek mengetawakan Mir.



"Padan muka..."



Geram Mir... lalu Mir melompat ke arah ibu... lintang-pukang ibu berlari di dalam stor... Mir turut mengejar.

Akhirnya... dapat pula Mir mengejar ibu...sempat juga Mir melonjat ke atas ibu.

Dengan itu, ibu terbaring di atas lantai dan Mir pula berada di atas ibu.

Ibu masih tidak mahu surrender... maka mengelikan Mir...

Bukan main Mir ketawa lama... tapi terbuka seluar pendek Mir dimainkan ibu.

Ibu masih tidak sedar... masih main dengan Mir.

Kini Mir pula membukakan seluar pendek ibu tanpa membuat ibu sedari.



Lama-lama ibu sedari apa yang terjadi.. maka berhenti dengan serta-merta.

Ibu tidak bergerak... memandang terus ke arah kotek Mir yang telah membesar... masih belum berbulu... tapi panjang juga hampir 4 inci.



Masa tu, memang Mir berasa takut mungkin ibu akan marah Mir lagi macam semalam.

Tapi jangkaan Mir tetap salah... ibu dengan perlahannya menarik elastik seluar dalamnya menuruni bersama seluar pendeknya... mendedahkan pantatnya yang lebat.



Masih ibu tidak berkata... setibanya.. ibu menaruh tangannya ke atas kotek Mir... lalu mengarahkannya ke dalam lubang ibu. Ibu sambil mengerah ... membukakan mulut pantatnya luas agar dapat menarik kotet Mir ke dalam... semakin dalam kotet Mir menjunam ke dalam... panas rasanya.

Bila... seluruh kotek Mir dimasukkan... ibu mula mengerakkan badannya.

Mir masih kebinggungan.. tapi dilihat kotek Mir mula ditarik masuk dan keluar dari pantat ibu.

Kini.. seakan-akan kotek diraba keseluruhan... seperti dihisap... sekali-kala dipicit pula kerasaannya.

Enak.



"MMmmmmh" ibu mengerah



Gerakkan ibu menjadi semakin cepat.. bertambah cepat... mulai berasa basah di dalam... masih ibu mengerakkan badan ... bertambah tegang dirasai Mir.



Mir pun mula menuruti gerakan ibu...

"Uh..uh ..uh.. uh.." ibu mengigit bibirnya.. menahan kesedapan.



Bertambah riang dan cepat... gerakan kami. Saling menekan dan menekan...



Ibu.. mengerah lagi... hampir pengsan dirasai... ketegangan kotek.. ibu masih mengeratkannya dengan pantat...

Mir mengerah.. tiba-tiba berasa sesuatu akan berlaku..



"Uh..uh..uh..uh" kedengaran ibu mengerah



Makin hampir.. makin hampir.. ibu mengongang dengan kuat.. tiba-tiba Mir terkencing rasanya.

Kotet memancut.. lagi dipancut.. pancut ke dalam pantat ibu.



"Aaaaaaaaaahhhh" ibu menjerit sambil bergetar-getar badannya ... kerasaan enak.

Ibu terlalu riang sambil memeluk Mir dengan kuat... klimaks ibu dibuatnya.



Pancutan Mir semakin kurang sehingga henti... puas... penat Mir terbaring atas ibu... merasa kepanasan kebasahan kotek Mir dalam lurah ibu.



Setelah beberapa lama, ibu mula menolak Mir... membangunkan Mir... lalu membersihkan Mir dan juga ibu sendiri.

Akhirnya.. ibu meninggalkan stor tanpa sepatah suara.





Pada malam itu, memang Mir merasakan ketegangan antara perbualan ibu dengan atuk dan nek.

Malah... ibu kata dia tidak beberapa sihat hendak berundur ke kamar.



Masa tidur... Mir memang berasa takut... takut ibu sudah membenci Mir. Memang tidak dapat ditahani, lalu air mata meleleh keluar... Mir terus menangis di atas katil bersebelahan dengan ibu..



"Kenapa Mir... Mir tak sihat ke?" ibu bertanya.



"Bu bukan... Mir tak taakut.."

"Kenapa..."

"Maafkan Mir..bu bukan Mir nak buat bu marah.." tangisan Mir mula bertambah



"Mir... sayang ibu tak marah Mir... sebenarnya ibu yang bersalah... ibu telah memusnahkan Mir.." dicium muka Mir



"Tapi... ibu tak buat apa-apa yang mencederakan Mir.."



"Mir mesti faham... perbuatan ibu dengan Mir pagi tadi ... akan berdosa... seorang ibu yang sayangkan anaknya mesti menjaga anaknya dengan baik... bukan macam itu.."



"Mir tak kisah... malah Mir lebih sayangkan ibu kerana pagi tadi... Mir nak bersama bu selama-lamanya... tak kira dosa.."



Ibu diam sekejap.. dan terus mencium Mir di mulut... kali ini ibu menujukan lidah ibu ke dalam mulut Mir... dimainkan mulut Mir oleh lidah ibu.



"Mir... ibu sayangkan Mir.. tapi mesti berjanji bu.."



"Apa-apa bu namakan... Mir pasti janji.." sambil memeluk ibu.



"Ok.. Mir mesti tidak memberitahu sesiapa apa yang dilakukan antara Mir dengan bu ok.."



Mir mengangguk sambil menghulurkan jejari akhir... memgerat dengan jejari ibu.

Sekali lagi ibu menciumkan Mir dimulut... kali ini lebih lama. Hampir putus nafas Mir.

Lalu ibu membuka butang pajamas ibu... butang demi butang dibukanya...

Mulanya tetek ibu didedahkan.. dituruni pantat sehingga kesemua butang habis dibuka... lalu ibu pun membaling pajamas tu ke atas lantai..

Senyum ibu... mengangkat tangan Mir ke payudara yang gempal tu... memang sukar dijangkakan.. Mir terus merabakan kedua-dua buah yang tiada banding keindahannya.

Sementara ibu mula membuka baju pajamas Mir... sehelai demi sehelai dikeluar.

Kini tinggal kami berdua... tiada seurat kain menghalang kasih antara kami.



"Mir...hisapkan ibu.." ibu berbisik.



Maka Mir menrendahkan kepala Mir.. lalu membuka mulut merasakan putting tetek ibu .. dimainkan putting itu dengan lidah...



"Miiirrr..." ibu bisik sambil menyusap rambut Mir dengan kedua-dua tangan.



Sesekali... Mir mengigit putting ibu.. "Ahhh" ibu mengerah..kenikmatan.



Mulai turut tangan Mir ke bahagian yang membawa Mir ke dunia ini.

Diusap dengan bulu dan lurah keceriaan ibu... sementara bertukar puting Mir hisap. Makin segar ibu mengerah ... makin diusap pantat ibu ..lalu memasukkan jari Mir ke dalam lubang... yang mula mengeluarkan bau wangi...

Basah dirasai...pantat ibu menandakan ibu tidak lagi menafikan kenikmatan yang dialami olehnya.

Ibu pula mengikut turutan jari Mir... mengoyangkan pantatnya ke atas ke bawah...



"Huh.. huh.. huh... Mirr mirr mirr mmmmmmmmmiiiiiiiirrr" ibu mengerah... kini menrampas kotek Mir diraba dengan tanga kiri ibu.

Dipicit... ditarik.. digoncang kotek Mir..



Mir terus mengusap.. menekan menekan... pantat

Ibu mengoncang.. mengoncang .. ditarik kuat.



Tekan.. tarik... goncang.. tekan..



"Uh.. uh uh uh .. ah ah ah ah...ah ah ah ah... yaaaaa... yaaaaaaa... yyaaaaaaa....

uh uh uh uh..uh uh uh........mmmmmmmmmmmmmmm ooooooooooh"



"Eeeeeeekkkkkkk"



Ibu mengangkang kedua-dua melepaskan climaks..

Mir mula memancut ..pancut.. pancut.. lagi pancut..

Ibu bergettttaaaarrr.

Sehingga diakhir dengan pelukkan yang ketat ke atas Mir.



Sebentar.. kami berpisah.. mendapati badan ibu dipenuhi air mani Mir.

Ibu menyusap kesemua air mani.. dengan jari lalu disedut dan dijilatnya.



Muka ibu telah menunjukkan kesedapan dan kepuasan ...



Mir dan ibu.. berpelukkan agar lama... menikmati kepanasan antara satu sama lain.. masa berlalu agar lama...



Mir kembali tegang... memang syok... berasa ingin berulang

Lalu dipandang ibu dengan penuh keinginan...



Ibu faham... mengarahkan Mir baring di atas katil..

Ibu menaikkan badan.. kemudian mengangkang ke bawah... membuka luas pantatnya..

Lalu dituruti ke kotek Mir.



Perlahan-lahan batang Mir kehilangan ke dalam pantat ibu... panas.

Mir tidak tahan mula mengerakkan badan

Menekan batang ke dalam keluar pantat ibu...

Ibu melarang.. dengan meletakkan tangan kirinya ke atas dada Mir..

Maka Mir berhenti tanpa bergerak ..



Ibu meletakkan kedua-dua tangannya dibelakang... menyokong badannya yang mula membelakang sedikit..

Lepas...Ibu pula mula bergerak.. menyepit kotek Mir dengan dinding pantatnya... kemudian naik turut... dibuat pantat ibu... seakan-akan batang dihisap masuk keluar..



Kelajuan bertambah... ibu mengerah kuat...

Batang mulai dibasahi... lagi tegang...

Makin cepat dan kuat ibu menyepit... batang..



"UH..huh huh huh.. huh huh huh... ..." mengerah sesekali mengolah kepalanya.



"Oh...nak.. bagi kat bu...naaaaaakkk... bagiii ibuuu batang besar itu... huh huh huh.."



Stim lagi dibuat ibu..



"Naaaakk...ya ya ya ya...sseeeeeedaaaaaapp"



Mir melepas... pancut.. demi pancut... lepas dalam lurah keceriaan.

Ibu masih menunggang batang Mir... lagi cepat...



"Yaaaaaaaeeeeee... pancut.. panas.. ...Miiiiiirrrrrr"

ibu klimaks... mengerah ... mengonyang badan dengan kuat bersama Mir... sehingga katil hampir roboh..



Tum..tum ..tum tum... tum.... Bummm.. bunyi..katil.



"Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh" berdua menyerit kesedapan.



...Lama kemudian.. penat kami bersetubuhan lalu tidur hingga pagi.





Masa berlalu pantas... kecutian di rumah atuk dilalui dengan berasmara setiap malam Mir dengan ibu.

Balik dibandar... Mir memindah bilik ke ibu... setiap malam ibu mula pulang awal... dengan tujuan yang sama...

Mir pula setiap malam...tak pernah reda batang...



Hari mulai tidak mendung..bagi kami... kasih antara ibu dan anak... sentiasa istimewa.


No comments:

Post a Comment